CIEN- peeling gel za čišćenje lica

Dragi čitatelji!

Već neko vrijeme nije me bilo na blogu. Jednostavno nisam imala vremena pisati zbog obaveza koje su me snašle. U novoj 2016. godini, odlučila sam se ozbiljnije primiti  posla, te vas očekuje mnoštvo recenzija, zanimljivosti i beauty trikova.
Veselim se druženju s vama i razmjenjivanju informacija!
Odlučila sam svoj prvi post u novoj godini posvetiti CIEN- peelingu za čišćenje lica koji me toliko oduševio, da bi bila bezobrazno kada ne bih svoje oduševljenje podijelila s vama :D

S obzirom da se još od osnovne škole borim s izrazito problematičnom kožom i da sam bila neprestano u potrazi za odgovarajućim proizvodima, možete misliti koliko je samo proizvoda prošlo kroz moje ruke... Moram priznati da je bila rijetkost kada mi je neki od proizvoda uistinu odgovarao.
Sada su mi 23 godine i stanje se znatno popravilo, međutim, moja je koža i dalje mješovita, osjetljiva, ima dosta ožiljaka i proširene pore i niti jedan gel mi nije u potpunosti odgovarao. Kroz duži period sam koristila vlažne maramice kojima bi skidala make up, a nakon toga tonik kojim bi dodatno očistila lice i uklonila ostatak prljavštine. Korištenje vlažnih maramica za uklanjanje make up-a za mene je bila prava tlaka, dugotrajan proces i pomalo agresivan za oči i kožu jer je trebalo dosta jako trljati lice i oči, što je rezultiralo iritacijom i ispadanjem trepavica.
Sasvim sam slučajno u Lidlu naišla na Cienov peeling za svakodnevno korištenje, te sam mu odlučila dati priliku nakon jedne izrazito pozitivne recenzije. Nakon njega, kupila sam i njihov gel za umivanje, ali s obzirom da su sastavom isti, ipak radije biram peeling gel koji ima sitna zrnca u sebi, a moja koža upravo traži takve proizvode.
S obzirom da mu je cijena pristupačna (16,90 kn), stavila sam ga u košaricu i koristila svaku večer za uklanjanje make up-a.

Konzistencija: Cien je gel sa sitnim zrncima kojih se u proizvodu ne nalazi previše, stoga je prikladan za svakodnevno korištenje.
Njegov je miris prekrasan. Ukoliko volite blage muške parfeme, miris mora, ovaj će vam se peeling jako svidjeti :)
Ima nježna, sitna zrnca koja su idealna za svakodnevno korištenje, jer vam neće iziritirati kožu.

CIEN EXFOLIATING FACIAL WASH- PEELING ZA ČIŠĆENJE LICA ZA SVAKI DAN, 150 ml
Primjena: Ujutro i navečer nanijeti na vlažno lice, vrat i dekolte i laganim kružnim pokretima umasirati. Pri tome izostaviti područje oko očiju. Nakon toga isprati s dovoljno mlake vode. Najbolje upotrijebiti do kraja: vidi vrh tube. Država podrijetla: Njemačka."




Ono što me se najviše dojmilo je njegova blaga formula koja izuzetno dobro skida make up. Pri tom mislim i na šminku s očiju. Ja ga koristim pod tušem. Utrljam ga u kožu i kružnim pokretima nekoliko sekundi masiram lice.
Ne isušuje kožu, ne stvara prištiće, skida površinski sloj kože te tako priprema kožu za hidrataciju, potiče mikrocirkulaciju, čini kožu svježom i mekom na dodir.
Ovo je već 6 tuba koju sam potrošila i zaista ne mislim prestati s njegovom uporabom.
Preporučujem ga apsolutno svima! Imali suhu, mješovitu ili masnu kožu, sigurna sam da ćete biti zadovoljne ovim proizvodom.
Što se tiče sastava, on je dobar jer ne sadrži parabene, a sastojci koji su prisutni u većoj količini su blagi i dobri za kožu u usporedbi s drugim "čistilicama". :D

Pronašla sam i jednu stranicu gdje možete pronaći koji su sastojci zastupljeni u proizvodu, te koliko su sigurni za zdravlje. Klik OVDJE.

Primjedbe

  1. Probala sam taj peeling gel i stvarno je super,također imam mješovitu kožu pa mi je super šta ovaj proizvod ne isušuje kožu,a cijena super :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago :) pogledaj novi post...Cien me sve vise odusevljava :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi